چند منیع

چند منبع آموزش این زبان که بازدهی خوبی داشتن 

 

آموزش نوین زبان روسی ۱                                                 مولف : دکتر حسین لسانی 

آموزش نوین زبان روسی ۲                                                 مولف : دکتر حسین لسانی 

دستور تصویری زبان روسی                                               برگردان: دکتر علیرضا اکبری پور 

نظرات 10 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:11 http://www.deutschesprache.blogfa.com

سلام
مرسی که وبلاگم سر زدید
منم خوشحال میشم شما رو لینک کنم
موفق باشید

deltaban دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58

www.deltaban.ir/russia

مسعود یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:33 http://ruskipedia.persianblog.ir

سلام. خسته نباشید و تشکر از زحمات شما.
من و دوستم هم روسی می خونیم. البته نه مثل شما آکادمیک. به صورت آزاد در کالج دانشگاه فردوسی مشهد. ترم سوم هستیم هنوز.
حدود 1 هفته هست که تصمیم گرفتیم وبلاگ بزنیم و هر چیزی در مورد روسی به ذهنمون می رسه در وبلاگ بنویسیم. خیلی خوشحال می شیم با شما تبادل لینک کنیم, اگر اجازه بفرمایید. در ضمن لطفا به وبلاگ ما هم تشریف بیارید و البته پیشاپیش عذرخواهی می کنیم به خاطر اشتباهات فراوانی که حتما در کارمون هست. به هر حال ما هنوز مقدماتی هستیم. لطفا ما را از راهنماییهاتون بی نصیب نگذارید. ممنونیم.

سلام یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:04

با سلام از این که به وبلاگ یک هم رشته ای وارد شدم بسیار خوشحالم.
اما بعد من دانشجوی ترم دوم این زبان در دانشگاه گیلان هستم والبته با اجازه شما منم وبلاگ دارم که البته تفاوت های بسیاری با وبلاگ شما داره که قضاوت این که کدوم یکی خوب تر هستن با شما دوست بزرگوار وسایر کاربراست البته اینو بگم که وبللاگ من مثله خیلی از وبلاگها مخاطب بسیار کم و بسیار انگشت شماری داره که اگه بچه های همکلاسی نبودن شاید در حد ۱۰نفر تابحال از وبلاگم دیدن کرده ولی من که تسلیم نمیشم اساسن من برای دیگران وبلاگ ننوشتم من برا خودم وبلاگ نوشتم و توش علاوه بر اطلاعاتی که از کلاسها بدست می ارم از تمام (بیشتر ) سایت ها و وبلاگ ها ی دنیا که روسی درس میدن استفاده کردم در واقع برای خودم یک منبع جامع دارم روز به روز گردآوری میکنم که حالا اهل تک خوری هم نیستم ودوستان دیگه هم می تونن از اونا استفاده کنن.
ناگغته نمونه از وبلاگشما که امروز دیدمش هم ممکنه (حتمن) توش استفاده میکنم (کردم) خلاصه حلال کنید. راستی من منبع ها رو تو وبلاگم معرفی نمیکنم اما به بعضی ها که وبلاگ یا سایتشون خوبه لینک میدم. الانم وبلاگم رو معرفی نمی کنم ببینم خودتون میتونید یه روزی ببینینش .شاید(حتمن ) به شما هم لینک داده باشم (بجان خودم الان لینک ندادم) بهر حال عذت زیاد راستی من اگه تعریف از خودم نباشه ۸ ساله بلاگر هستم خیلی سایت و وبلاگ دیدم شما از اونایی نباشید که دو سه روزی جو گیر شدید و وبلاگ زدید و بعد سال به سال بهش سر نمی زنید. حواستون باشه به دوستای مشهدی تم بگو خودشونن!!
خودا هافز ! до свидания

erfanesahih پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:10 http://www.erfanesahih.blogfa.com

سلام
یه سوال دارم
زبان روسی سخته
من 25 سالمه میخام شروع کنم
به نظر شما میتونم علاقه ام دارم
ممنون میشم جوابمو بدید
یا علی

بهزاد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

سلام
ممنون منابعی که معرفی کردی خیلی عالین استادامونم توصیه اش میکنن همیشه :)
بیا لینک کن باحاله البته اگه ادبیات روسی و نویسنده و شاعرای روسی دوست داری
http://persukrop.fo.ru/

محمدنبی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:11

سلام
از زحمات تان ممنون. مطالب تان جالب و قابل استفاده میباشد.
اگر بجای мужского рода بنویسید: мужской род درست خواهد بود. ببخشید مزاحم شدم. موفق باشید.

фатеме پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:36 http://amoozeshroosi.blogfa.com/

بالشوی سپاسیبا

شیوا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:57 http://umzstrussian88.blogfa.com/

کتاب های دکتر لسانی اصلا جالب نیستن. به فارسی نوشته شدن! کلا فقط آدم رو قاطی میکنن!

میلاد چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:47 http://www.zaban-nosrat.ir

بهترین راه یادگیری مکالمات محاوره ای روسی استفاده از آموزش زبان نصرت می باشد
www.zaban-nosrat.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد