سلام

سلام دوستان  

مدتی طولانی بود که نبودم  

کتابی رو گه گفته بودم رو هم حقیقت نتونستم کامل کنم  

الانم برای یه وبلاگ کامل به کمک چند نفر احتیاج دارم  

ایمیلم رو هم می نویسم  خوشحال میشم نامه هاتونو بخونم  

Alireza_arp@yahoo.com 

   

امید وارم که این وبلاگ رو هم از اول تابستون 89 بازم شروع به نوشتن کنم 

 چون واقعا وقتم کمه. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
.:: علی ::. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:45 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره
http://norouzshop.mihanblog.com

دانلود منابع صوتی و کتاب روسی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:18 http://russian.persianblog.ir

سلام .
برای دانلود منابع صوتی و نرم افزارهای آموزش زبان روسی، به وبلاگ ما سری بزنید. خوشحال میشیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد